četvrtak, 28. veljače 2013.

Ljesnjak Brownie sa Nutella kremom


Ovo je najljepsi i najbolji Brownie koji sam probala,socan je,ukusan i bombastičan,uvijerite se sami.


Sastojci

  • 175gr mslaca
  • 3dl sećera
  • 1/2dl ljus sirupa(ili svjetli med)
  • 1 1/2 dl kakaa
  • 2kasikice vanilija secera
  • 1/2kasikice soli
  • 3 jaja
  • 1 1/2dl brasna
  • 150gr ljesnjaka(cijelih)
  • Krema:
  • 1dl nutelle
  • 225gr marscapone sira
  • 2dl sećera u prahu
  •  
  •  
  •  

    Priprema

    Težina:
    Jednostavno
    1. 1
      Pecnicu ugrijati na 175 C.
      Maslac sobne temperature pomjesati sa secerom pa umutiti da se ujednaci.Dodati sirup,kakao,vaniliju i sol,sve lagano izmutiti da se sastojci spoje.Dodavati jedno po jedno jaje i mutiti.Zatim dodati brasno.Na kraju rucno dodati cijele ljesnjake .
    2. 2
      Tepsiju dimenzija 20x20 obloziti papirom pa staviti smjesu i poravnati.Peci 30 min.pa provjeriti cackalicom dali je peceno.
      Ostaviti da se ohladi.
    3. 3
      Za kremu pomjesati mascarpone,nutelu(koju malo otopimo na pari ili u mikrovalnoj) i secer pa sve izmiksati.Staviti u vrecicu sa nastavkom i na hladan biskvit stavljati kremu.
      Ostaviti u frizider da se stegne.

    Posluživanje

    Ja sam pekla u tepsiji 20x27 cm i bilo mi je taman,stavila sam 250gr mascarponea i bez secera kremu nekako mi je bilo taman s obzirom da je nutella slatka.Vi radite kako volite .Ovo je jedna cokoladna bomba ..uvjerite se sami ;)
    Umjesto ljus sirupa mozete koristiti svijetli med.

Nema komentara:

Objavi komentar

Print Friendly and PDF