subota, 16. ožujka 2013.

Fondan figurice-Uskrsno pile

Kad sam vidjela ovu ideju za pile od fondana nisam odustajala,morala sam da isprobam.Prvo sam napravila i nije bilo lose,al ne bas onako kako sam ja zamislila.I naravno odlucila sam napraviti ponovno.
Ova smjesa za fondan domaći je od marshmallowsa i jako je dobra i ukusna.
Sastojci:
450gr bijelih (mini)marshmallowsa
900gr prah sećera
2-3kasike vode
malo vanilija arome ili badem,ljesnjak

Priprema.
U vecu posudu staviti bonbone pa dodati vodu i aromu izmjesati i staviti u mikrovalnu.Svako 30sekundi otvoriti i promjesati dok se skroz smjesa ne otopi.Izvaditi iz mikrovalne NE DIRATI RUKAMA JER JE VRELA SMJESA pa usuti pola količine sećera i mjesati.Već se smjesa ohladila.Sad na radnu ploču posuti ostatak sećera i istresti smjesu pa lagano rukama mjesati kao tijesto dok ne utrosimo sav sećer.Smjesa se ne smije ljepiti niti biti pretvrda.A dok budete mjesili premaziti ruke sa biljnom masti da vam se ne ljepi.Na kraju sa malo sećera rukama obaviti po fondanu ,zaviti u providnu foliju i zaviti u kesu od zamrzivača.Ostaviti u hladnjak i moze tako da stoji par tjedana.Po potrebi otkidati i bojiti.
Jos detalja o receptu imate i ovdje .

Zeko od fondana
Držači za jaja




Nema komentara:

Objavi komentar

Print Friendly and PDF