srijeda, 10. travnja 2013.

Jagode

Doslo nam je proljece,a time i prve jagode.Njihov miris i okus obozavam u kolačima,smoothiu,desertima u časi.
Podjelit cu sa vama moje omiljene kolače,a naravno bit ce ih i jos ako budete tu sa mnom i pratili sve novo na blogu.



Moja omiljena torta i jako ukusna je torta od Jagoda i čokolade.Savrsen spoj kreme od marscapone sira,bijele čokolade koju upotpinjuje voćna krema od jagoda

Sve detaljnije o torti i njenim sastojcima mozete pogledati ovdje.


Idemo na sljedeću poslasticu,a to je također Nepečena torta sa jagodama koju sam isprobala,a recept je sa coolinarkE.Predivan,lagana i osvježavajuća torta.Recept ovdje.



Sljedeća torta bas ima naziv proljetna,lagana krema sa kondenziranim mljekom i sirom,podloga o ddegestive keksa.Uvjerite se sami u njen predivni okus.



Ovaj me je kolač odusevio sa mekocom kora i okusom.Podsjeća me na krempitu,a po izgledu na Japanski vjetar,iako su kore totalno drugačije-mekse.Krema od vanilije,kore od vanilije i naravno sve ljepo upotpunjeno sa jagodama.Recept je sa coolinarke od moje drage Nely.--Princess vanila

Dali ste probali praline od bjele čokolade i punjenje od jagoda?Ako ne evo jednog lagano recepta za vas ukusne i fine.




A sada Tapioca...
Nikad je prije nisam probala,al sam dosta čitala i gledala slike o divnim desertima.Zaista ima poseban okus,neobicčne kuglice.U mene naravno sa jagodama.




Obožavam crumble pa tako i ovaj sa jagodama,bananama i kokosom,zaista savrsena kombinacija.Recepta sam preuzela na ovom blogu i radila i prilagodila sebi.


A sad i malo smoothia,obozavam ih najvise sa sumskim voćem i jagodama,a ovaj je u kombnaciji sa čokoladom savrsen.




Jos jedan u nizu od kremastih kolača ,jednostavan u pripremi,a okus je obećavajuće dobar.
Kremasti kolač sa jagodama



Jednostavna proljetna torta sa jagodama.Bademi,jagode i vanilija-savrsena kombinacija!

 Galette
 moje omiljene,najdraže i najbolje,uvijerite se sami da je sve istina sto sam napisala,ja ih obožavam ,a sigurno ćete i vi kad ih probate:)
Galette sa jagodama,krem sirom i bademima


Nema komentara:

Objavi komentar

Print Friendly and PDF