četvrtak, 7. ožujka 2013.

Pita od sljiva

Ovo je jedna od onih finih pita koje se tope u ustima.Okus je savrsen,prhko tijesto,a  nadjev je preukusan slatko-kiselkast.Kombinacija je super sljive,cimet,orasi i jos sam ja nadodala i kasiku čokolade u prahu predivno.
Od sada cu da koristim ovo tijesto za sve kombinacije pita slatkih.
Probajte svakoako i vi,svidjet ce vam se dok se bude pekla.
A ovakva je u konačnici kad je isprobate...

Recept pogledajte ovdje.

A ukratko ću ja da dodam:
Sastojci:
300gr ostrog brasna
150gr maslaca
100gr sećera
2jaja
soli
1/2praska za pecivo
limunove orice
1-2kasike kiselog vrhnja po potrebi(ja nisam stavljala)

Nadjev:
70-80dag sljiva
4 žlice sećera
kasikica cimeta
2kasike oraha ili prezle
1čep ruma
2kasike pekmeza od sljiva


Postupak izrade mozete pogledati na linku iznad i sve ostalo sto vas zanima.

4 komentara:

  1. Fino izglrda, bilježim za sezonu šljiva.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala,odlicna je svakako isprobajte!

    OdgovoriIzbriši
  3. Nisam isprobala ovu pitu, ja pravim jednu sa suvim šljuivama i mi je obožavamo.Dovne slike.

    OdgovoriIzbriši

Print Friendly and PDF