ponedjeljak, 3. ožujka 2014.

Prhki keksići sa komadićima čokolade

Jednostavni keksići sa punooo čokolade....





Sastojci

  •  300grbrasna
  •  150gmaslaca
  •  3kapivanilije arome
  •  prstohvat sode bikarbone
  •  80gr smeđeg sećera
  •  1jaje
  •  1žumanjce
  •  100grcokoladnih kapljica ili grubo sjeckane cokolade
  •  100grpo zelji ljesnjaka grubo sjeckanih
  •  2 zlicekakaa  
     

  1. Priprema

    Težina:
    Srednje zahtjevno
    1. 1
      Brasno,sodu bikarbonu,kakao,vaniliju aromu pomjesati sa omeksalim maslacem i narezanim na komadice.Dodati i ljesnjake(ja nisam).Zatim dodati jaje i zumanjak pa umjesati glatko tijesto.Ja sam prvo malo mikserom umjesala pa kad sam ugasila nadodati cokoladne kapljice i rukama fino doraditi tijesto pa zaviti u foliju providu i 30 min ostaviti u hladnjak.
    2. 2
      Ugrijati pecnicu na 180C.Izvaditi tijesto pa odlomiti manji komadic po zelji velicinu uvalajti lopticu pa lagano spljostiti i utisnuti po vrhu cokoladne kapljice.Slagati na lim oblozen papirom za pecenje.
      Peci u ugrijanoj pecnici oko 10 min ne previse da se zapeku.Oni budu meki peceni al se hladenjem stisnu.

    Posluživanje

    Ja sam bila stavila manje od 100 gr cokolade i falilo mi je jos ...i mislim da bi jos bolji bili kad bi se cokolada narezala grubo pa stavila u smjesu,a kapljicama posuli keksi.Ispadne 20 kom keksica srednje velicine.




Broj komentara: 8:

  1. divni keksići,baš bi mi dobro došli sada uz kafu ;-) ljubaaac jaki za malene ručice !

    OdgovoriIzbriši
  2. Prelepi su ti keksići! I ja bi ti ovako ukrala jedan ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovuo su nešto kao krašuljci, jelda? Bilježim za isprobati.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jeste tako nesto samo preporucam cokoladu natrgati grubo jer je bolji okus od kapljica:)

      Izbriši
  4. ima jedna porukica za tebe na mom blogu,virni kad stigneš ;-) bilo bi mi drago da prihvatiš izazov jer imaš tako divnih recepata.pozzz veliki za tebe !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno,nisam bila dugo aktivna,kako da pronadem poruku?

      Izbriši

Print Friendly and PDF